Härlig dag

Tjaaaaaa !
 
 nu sitter jag på mitt rum vid datan, för nån timme sen så var jag hos Mikki och lämnade en tröja jag har lånat som hon ska ha med till Stockholm! hon åker om typ 4 dagar elr nått ? kommer sakna dig :**
 
tänkte berätta om min dag.
vakande halv 9 typ, sen åt jag frukost och fixade mig inför träningen! sen halv 10 så cyklade jag ner till korsa och tränade. Träningen slutade halv 12 typ sen stack jag hem och duschade o sen mötte jag upp Sara vid Lindex så vi kollade lite där efter det så gick vi ner till hamnen och åt lunch +äckliga getingar överallt..... efter det så köpte vi glass och bara gick runt och snacka. Halv 4 cyklade jag hem och chillade! vid 6 åt vi middag sen gick jag ut med Teo (vår hund)  och nu sitter jag här.. 
 
sådärja det var all onödigfakta om min dag, heheh ! imon blir det nog stranden med Jasse om det är fint väder, hoppas på det bästa iallfalll. Seyya. puss
 
the reson why i love him :**



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback