lördag

Hej alla söta människor,
 
sitter just nu på mitt rum med datan och kollar igenom bilderna som jag o Emelie tog innan idag med hennes  systemkamera ! vill oxå ha en systemkamera.. btw, tänkte berätta lite hur min dag har sett ut.
 
vaknade kl 10 ungefär sen låg jag i en halv timme typ o kollade facebook & twitter (på mobilen) sen vaknade Jasse oxå så vi gick upp och åt frukost. Efter det så klädde vi på oss och sen stack Jasse hem, sen smsade Emelie mig o sen cyklade vi ner till stranden ! det var faktiskt riktigt kallt i vattnet.. eller det känndes så iallfall det var typ 15 grader kanske ? trots det så simmade jag ut till det dära gammla hopptornet fast nu är det bara en sten som sitter fast i marken typ så man kan stå på den. Fick fan hjärtattack så kallt det var att simma.. 
 
Emelie tog några bilder på mig när jag var där men dom är på mobilen och jag orkar lixom inte förra över dom på datan nu. Vi var på stranden tills halv 4 typ sen cyklade vi hem till mig och fotade lite ! :)
 
 
 
söt idag?
 
gulligull där jao
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback