min dag,

tjoo,
 
sitter nu på mitt rum och gör en sommarvideo som jag lägger upp på lördag ! missa det inte, hihi.
btw, idag så var jag med Alicia och vi hade fett kul. Hon kom till mig vid 12 tiden sen stack vi till stan och då så fick jag skoskav som sved skit mycket.... så vi gick in och köpte skoskavs plåser men det funkade ju inte så jag fick låna Alicias skor fast då kom vi på att då hade ju inte hon några skor, så vi gick in på Team sportia och köpte dom billigast skorna dom hade och fula var dom hahah. 
 
Sen gick vi och fikade på kagan, efter det så gick vi bara runt lite och glode på folket ;) efter nån timme så stack vi till stranden för det blev sjuuuukt varmt sen på eftermiddan. När vi var typ halvvägs så kom jag på att vi hade cyklat fel, mit lokalsinne är ju inte där det borde vara precis... heheh men vi kom rätt tillslut! i vattnet var det kaaaaallt och jag råkade nästan  bada med min mobil om inte Alicia hade sagt att jag hade mobilen i handen. Och ja, jag vet att jag är smart ni behöver inte berätta det för mig tack ! ;) 
 
vi stack hem från stranden vid halv 5 typ. När vi kom hem så satt vi vid datan och sen åkte Alicia hem ! 
sen duschade jag och stack och fiskade med pappa och min bror. 
 
sabina fiskmästaren rösten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback