swagiiiie

Tjaa
 
sitter uppe på mitt rum och är super trött, vet inte varför ? btw, innan idag så hade vi kalas för min lillasyter Tindra som fyller år imon ! hon fick en lila cykel,mimmi täcke,pippi bok,en ram med bild i och massa kläder. Så grattis min fina
 
och nu till min dag igår, vaknade 10? något sånt tror jag... sen så fixade jag mig o åt frukost sen stack jag mamma,Jimmy,Tindra och Melwin till stan och kollade lite. Vid 1 så möte jag upp Sara vid Lindex och sen så kollade vi lite och fikade på Kagan. Sen så gick vi hem till Sara och satt vid datan och chillade, efter det så stack vi hem till mig hoppade studsmatta & gick ut med min hund Teo! vid halv 8 tiden stack Sara hem. Kl. 8 så började Skavlan där Justin var med och självklart så satt jag bämkad framför tvn,dom visade klipp från hans konsert i Oslo och en intervju ;) 
 
tindras tårta!
 
bild från igår!
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback