Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig

detta inlägget tänker jag tillängna till dom två personerna som betyder mest för mig i hela världen.
 
första gången jag fick reda på att vi var halvsyskon, minns det som igår o det första jag tänkte var lixom "vad händer om dom inte gillar mig?" jag hade fel. 
 
ni får mig alltid att le ni finns där när jag behöver er som mest, ni är solen i min himmel lyser upp hela min värld. Jag älskar er något otroligt dom bästa systrarna man kan önska sig! har uppleft dom allra sjukaste sakerna med er som i Spanien när vi sprang ut med shampoo i håret, när vi sovde på min studsmatta, lekte Ronny & Ragge och när vi var i sälen så himla roooligt. Vi har kännt varandra i 4 år och fler ska det bli, vi har massa planer flytta ihop,åka till Spanien och massa annat trams! 
 
Aldrig utan er♥
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback