Min babe

hej alla,
 
kom på att jag inte har skrivit dag1,2 osv  på ett tag.. så här kommer dag 11 "en kändis du vill träffa" inte så svår fråga om ni frågar mig.. ;)
 
så mitt svar blir nog Justin Bieber,
 
Varför jag vill träffa han är för att dels att han är så fucking amazing + att det hade varit kul och se hur jag reagerade.. vet inte om jag skulle skrattat eller gråtit. Men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att den dagen kommer, men jag hoppas verkligen! jag har ju turen att få se han i Köpenhamn LIVE kan inte fatta det igentligen.. och det bästa är att jag ska se han med Mikki, helt sjukt. Har tänkt pån det VARJE dag ända sen den dagen vi beställade biljetterna! tänk lixom, att jag kommer andas samma luft som honom och vara i samma rum. Andra kan tycka att han är bara en artist lixom, men för MIG så är han mer än så.. känns som jag har kännnt han hela mitt liv men igenligen har jag inte ens träffat honom.
 
 
"man kan inte älska någon man inte träffat"  jo jag kan det och alla andra som älskar en artist kan det, för han betyder sjukt mycket även om andra inte tror på det. Kommer faktiskt aldrig glömma honom eller iallfall inte hans persolighet & kärlek till hans beliebers! såg igår på facebook att någon hade spritit falska rykten om Justin när jag såg det blev jag bara så ledsen, för jag vet hur Justin är och vad han gör och inte gör... 
 
när man ser på klipp på youtube när fans träffar han så börjar man nästan gråta, right mikki? ;)
det var allt, kunde hållit på att skriva en bok om detta men nu måste jag göra läxan.
 
hope you enjoy! 
 



Kommentarer
Postat av: Mikki

kommer få astmaanfall. min älskade Justin... Minns innan han blev "jättekänd" och jag satt o lyssna sönder hans covers, och visade dom för dig o du tyckte han var kass. Men nu har du fan lärt dig med åren!! :D

Du, jag och Justin, under samma jävla tak, samma jävla luft, samma jävla land, stad o allt fan!
aah<3

2012-09-11 @ 17:28:12
URL: http://www.lifebymicki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback