2 dagar avklarade

Hej,
 
sitter just nu i köket och kollar facebook och lite sånt, dagen idag var annorlunda för att 8:orna & 9:orna började idag så det var mycket mer folk än igår! så fort en lektion slutade så rusade alla ut ur sina klassrum så det blev kaos i korridoren... det var mycket lungnare när det bara var vi 7:orna ! det blev lite förvirande imorse när Viktor (vår mentor) skulle förklara vilka klassrum vi skulle gå till sen alla klassrum ser ju likadana ut ? 
 
senare så vi hade matte med Agata och hon kände igen mig för hon har varit min brors lärare. Resten av dagen så var vi i olika klassrum med olika lärare som berättade vad vi skulle göra denna terminen! dom flesta lärarna sa att vi inte skulle ha så mycket läxor, hoppas det stämmer... ;) när jag kom hem så kollade jag på tv och chillade, sen så åkte vi till Elon och tittade på en ny diskmaskin för vår gammla har typ gått sönder. Imon så ska vi på nån utflykt i Bäckhalladalen tråkigt värre... :( 
 
 



Kommentarer
Postat av: Mikkisis

hej mitt hjärta.
är sååå stolt över dig som överlever på korsa!
älskar dig massor♥

2012-08-22 @ 19:32:39
URL: http://www.lifebymicki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback