första dagen i 7D,

hejsan,
 
idag var det första dagen som 7a  i fotbollsakademin, och roligt var det! fast vi hade inte riktiga lektioner det  ska vi börja med på Torsdag. Första gången när vi var i klassrummet så var det jätte varmt så man kunde typ knappt andas.. men det blev bättre sen när vi  öppnade ett  fönster ! det första vi gjorde var att leka nån namn lek som man skulle säga allas namn i klassen typ, svårt att förklara ;) sen så snackade vi om regler och fick massa paper som vi skulle ta med hem. 
 
Efter det så hade vi rast och då var det nån lärare som kom fram till mig frida,matilda,sara,ajla och några till och bah: men ni verkar ju ganska fräscha. Asgarvet som uppstår typ.... efter det så frågade Christian (vår fotbollstränare på skolan) om vi ville hjälpa han och hämta träningskläderna och bära dom till klassrummet, och som  det underbara MVG barnet jag e så hjälpte jag oxå till haha. Efter det så var det dax att prova kläderna så allt passade och osv... mitt passa perfekt ! vi fick en vit träningströja med MFF märket på,ett par shorts,ett par svarta strumpor & en tjock tröja + byxor med MFF märket på. Resten av dagen så kollade vi på fotbollsklipp på youtube och sen vid 1 tiden så slutade vi, chillidill synd bara att det inte varar länge.. på Torsdag så börjar alvaret.. 
 
btw, Fett kul dag.
 
ny duschad  tjej säger hej.
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback