Torsdag.

hola amigos,
 
vad gör ni en sån här tråkig Torsdag?
 
själv sitter jag i soffan med datan i knäet och dricker julmust, mysigt. Ska snart hoppa in i duschen om jag orkar, annars göra det senare. Var med Julia igår vi hade mascara krig.. blev kladdigt men kul var det! sen på kvällen så fixade jag och pappa det sista med julgranen och så. Var i skolan idag vilket jag tycker är onödigt vi såg bara på film och pysslade, kunde lika bra gjort det hemma + man får sova hemma. Och det blir ungefär samma sak imon fast vi ska oxå kolla på när 9orna möter lärarna i fotboll. Och då slutar vi kl 12.00. 
 
känns bra att ha jullov imorgon när man kommer hem! och sen fira jul på Söndag och Måndag. Ska ta något att äta nu så måste dra. Puss
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback