världens finaste musikvideo..

tjenis,
 
bra fantasi jag har som skriver samma sak hela tiden i början av alla inlägg... 
 
är ganska tjatig men är jätte taggad till julafton om bara 7 dagar! haha. Blev äntligen klar med alla julklappar igår jag och min bror satt i typ en timme och slog in alla finfint. Nu till något annat..
 
hade so prov idag gick gangska bra och slutade 13.40 sen fick jag gå hela vägen hem. Sen stack jag till mamma och packade mina saker sen cyklade jag till pappa. Och sen dess har jag kollat på julkalendern, moget japp. Imon är det Tisdag och då ska vi se på film och äta godis hela spanska lektionen! :D slutar skolan på Fredag, och elevens val på Torsdag så rätt chill vecka ändå. Är det bara jag som har blivit helt förälskad i 1D när jag såg på deras musikvideo på Little things? lite efter men jaja.
 



Kommentarer
Postat av: YouKnowMyName

Jag har lyckats! Haha ;)

2012-12-17 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback