Danmark & saker jag har tänkt på.

Hej ! 
 
Kom på igår att jag inte hade skrivit på bloggen att jag skulle till Köpenhamn för att fira mammas födelsedag! iallfall så åkte vi i Måndags och åkte hem idag.Första dagen så shoppade vi och andra dagen så var vi på Köpenhamns tivoli och åt på Resturang. Jag shoppade ett par jeans och ett orange linne. Ungefär kl 3 idag så tog vi tåget hem till Sverige igen ! hade verkligen jätte kul i Danmark ;D
 
Och nu till saker jag tänkt på...
 
När jag stog i kön till Demonen (en karusell på tivolit) så slog det mig att jag kanske skulle prova "dip dye hair" på mig, och det är när man färgar topparna i en annan färg! funderar på lila eller rosa... men isåfall så kanske jag ska vänta med det, vill nog först färga mitt hår lite ljusare och låta det växa så blir det nog finare tror jag. Vet verkligen inte om jag ska elr inte, ska först höra vad andra tycker ;) men som sagt vi får se. 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback