Kiviksmarknad

Kom på innan att jag inte hade skrivit om igår när jag va i Kivik, så jag gör det nu. När vi kom dit så skulle jag ringa Mikki men det gick inte fram.. Så jag gick runt lite och tittade sen hittade jag henne vid booster. Sen tittade vi mest i stånden typ hela kvällen! Och jag köpte ett Justin linne,en vit o svart tröja och ett mobilskal. Tillslut avslutade vi med att åka Booster som jag blev väldigt besviken på, den var mest tradig.. Hehe och sen när jag kom hem så skulle jag ju byta skal på mobilen men det rosa skalet gick av tillslut så fick jag andvända kniv.. Haha det hela slutade med att jag tog itu skalet men det gick av iallafall ;) vi var där idag med men bara en liten stund. Och nu sitter jag o Mikki på hennes rum och spelar Sims! Haha tider . Lägger upp bilder från marknaden ikväll ! Puss




Kommentarer
Postat av: Lina

Super fin blogg! :)

Svar: Tackar ;)
sabanana.blogg.se

2012-07-18 @ 21:39:14
URL: http://popskor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback