typ världens sämsta dag..

Hejsan bloggen!
 
Vet att jag inte har varit så uppdaterad idag men jag har inte mått så värst bra faktiskt.. det hela började med att jag trodde jag var hungrig men så var det inte, efter jag hade ätit så blev det bara värre tillslut kräktes jag. Sedan mådde jag bara värre vissa tillfällen blev det bättre sen kom det tillbaka igen :( och så har det varit hela dagen! så det ända jag har gjort är väll att titta och vila mig inför imorgon, då smäller det :D Justin bieber biljetterna släpps hoppas över hela mitt hjärta att jag får biljetter.. skulle ju vara hemskt annars. Men imon så blir det att gå upp kl. 8 och sitta spickad framför datan och vänta. 
 
Har inte så mycket mer att säga, bloggar mer imon! 
 
puss
 



Kommentarer
Postat av: Micki

Jag älskar dig ändån älskings kräkis<3

Svar: Puss spyan ! :*<3
sabanana.blogg.se

2012-07-06 @ 09:27:26
URL: http://www.lifebymicki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback