Fett chill

Hallå,

Vad gör ni?
Själv sitter jag framför tvn med pepparkakor och te. Mysigt! Har precis löst problemet om vad jag ska önska mig i julklapp, men nu är problemet vad jag ska ge andra? Måste jala lite julafton om 3 veckor lixom. Nu till något helt annat, gick i skolan till 14.40 sen tränade jag fotboll ganska så jobbig träning men överlevde. Imon är det elevensval ska ha promenad på förmiddagen och bild o spanska på eftermiddagen! Ganska så chill med promenad behöver inte anstränga sig lixom. E det bara jag som är besviken på skolans fantasi? Att ha promenad & Friskis gympa, kan man inte komma på något bättre? Som fotboll. Fast man har det typ varje dag haha.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback