stay strong tomorrow is friday!

hejhopp!
 
sitter och smsar med Hannah, och dunkar Justin musik! gjorde faktiskt matte läxan innan idag men mitt tålamod räckte inte så länge så jag sket i det, men sen nu så gjorde jag dom sista uppgifterna. 
 
kan börja med att säga grattis till Johanna som fick en bebis idag, och om ni frågar mig så borde den heta JUSTIN, eftersom det är världens bästa namn? så ett tips bara. 
 
Efter skolan idag var jag,Emelie och Miriam ute o sprang en runda! när jag kom hem duschade jag sen tittade på tv. Imon är det Fredag vilket innebär HELG! eller ja.. efter klockan slagit 15.10 tror jag det var, minns inte. Och dagen spenderas med Miriam,Jennifer,Emelie och Stina. 
 
det var allt, vi hörs finisar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback