bra helg i Göteborg

För exakt en vecka sedan så vi i gbg och såg Håkan och gick runder i stan o kollade. Själva konserten var verkligen över mina förväntningar, jag visste att det skulle bli grymt men inte såhär grymt.. hela Scandinavium var i gungnig. Tuvär så hann jag inte filma så mycket för min mobil hade ingen ström när konserten väll hade börjat.I tre hela timmar så stod vi o sjöng med och hoppade.. min favoritåt ifrån konserten var nog Valborg och Känn ingen sorg för mig Götegorg eftersom det var mest tryck under dom låtarna. Underbar kväll. Underbar Håkan.
 
Dagen efter så var vi i Ullared och shoppade, köpte julklappar och lite smink. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback