Torsdag

Hejhej,
 
Sitter på mitt rum och kollar på ett avsnitt av Molanders på datan.Har precis duschat och ätit, fick reda på att Måndag,Tisdag och Onsdag så ska min skola vara stängd för att det är för kallt i klassrummen. Men istället så ska vi få hemuppgifter att göra istället. Hade hoppats på att vara helt ledig men det gick ju inte.. men det är bättre än att gå upp tidigt och så. Skolan idag var chill hade musik,spanska,matte och so. Slutade 14.40 sen hade jag följe med Miriam,Jennifer och Emelie hem. Är taggad till imon då det är Fredag och helg! :) slutar 15.10 och efter skolan ska jag va med Emelie och Miriam. Och gissa vad?? JUSTIN FYLLER 19 ÅR IMON. Kan inte fatta det känns som det var igår han fyllde arton. Men nu ska jag kolla lite på tv. puss
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback