hej bloggen

sitter helt själv hemma förutom Sebbe men kan spelar fifa så kan inte kalla det social.. ska snart gå och göra lite te till pappa kommer hem! sen ska vi nog kolla lite på tv. Idag är det måndag ingen bra dag för då är jag alltid as trött på kvällen. Btw någon av er som såg på Scener ur ett tonårsliv igår? jag blev iallafalla himla besviken.. trodde det skulle vara roligare faktiskt. Och sen varade det bara i 5 min ganska korta avsnitt/delar. Men nu tillbaka till verkligheten..
 
gick i skolan idag tills 15,10 ganska lång dag, sen stack jag hem till mamma och packade mina saker sen stack jag till pappa. Och nu sitter jag här och lyssnar på musik och försöker tryka in spanska gloserna i huvudet.. går sådär. Men ni får ha det så bra, puss
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback