It seems I've been running in the wrong direction

hejsvejs,
 
Sitter inne på mitt rum med datan i knäet och lyssnar på gammla låtar som man lyssna sönder för nått år sen. Dagen idag har sett ut som vanligt har varit med Julia och träning i skolan, kallt var det! slutade en timme tidigare för vår klass var och såg på nån teater vid kulturskolan. Så efter den var slut fick man gå hem.. och eftersom jag bor as långt ifrån skolan så fick jag gå i kylan med en tung väska på axlen. Imon är det äntligen Fredag och istället för att ha träning så ska vi vara på Friskis&Svettis hoppas bara inte att vi ska gyma för det är jag mindre bra på.. slutar 15.10 imon sen hem och chilla, vid 6 så sticker jag,Lollo,Alicia,Erica,Johanna till Erika för att kolla på film och mysa. Puss
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback