Söndag

hejhopp,
 
sitter på mitt rum och har precis duschat. Bloggade inte igår men kände inte riktigt för det..
 
var ju hos Erika i fredags och hade super kul! åt thaimat och kollade på film och åt nutella. Måste göras om! 
kom hem vid 10 tiden sen stack jag till Mikki och sov där. Igår gjorde jag inget speciellt skulle igentligen följt med Mikki till Bollerup men ångrade mig sen. Så jag o Jasse klädde ut oss och tog lite fula bilder.. haha. Nästa vecka består av skola,nutella och så ska jag köpa nya fotbollskor. Ska nog försöka hinna med att sätta upp bilder i mina ramar idag, om jag hinner så lägger jag upp bild på det senare! ganska kort inlägg men det får ni leva med. puss
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback